U Vietnam hà crepatu u più grande falsu entrepot in a storia!

Recentemente, l'Amministrazione Generale di a Dogana di Vietnam hà crackatu u più grande casu falsu di esportazione cummerciale in a storia, chì implica una quantità totale di 4,3 miliardi di dollari americani, chì hè accadutu in u portu di Touton, Vietnam.

3pmdz1Uqan_small

Hè infurmatu chì i prudutti di 4,3 miliardi USD sò prudutti d'aluminiu chì aspetta per esse mandati à i Stati Uniti!

U direttore generale di e dogane di u Vietnam hà insistitu chì "una impresa cù tecnulugia è capacità di produzzione importa profili d'aluminiu chinesi è i prudutti semifiniti sò mandati in i Stati Uniti è in altri paesi, perchè a differenza di tassa fiscale hè troppu grande.Se i prudutti vietnamiti sò mandati à i Stati Uniti, solu circa 15% di i tassi sò richiesti;se i prudutti cinesi, i tassi seranu finu à u 374%.

t012350ae00925667c6

U capu di a Dogana hà dettu chì per via di a tentazione di enormi profitti causati da differenzi di tassi di impositu, l'imprese in l'area di Touton anu impurtatu pocu miliardi di dollari di prudutti d'aluminiu.

Sicondu l'abitudini di u Vietnam, attualmente, 10 cuntenituri cù e biciclette sò sequestrati da a dogana di Pingyang.Quasi 100% di i prudutti sò impurtati da l'esteru, è ancu l'etichette sò incollate in l'esteru.Sò tirati solu in Vietnam per l'assemblea è poi esportati.

t011ef649fc29696d8b

Più vestiti, scarpi è cappelli, accessori per u telefuninu è altri prudutti sò fatti in Cina, ma sò stati etichettati in Vietnam per fà prufitti in u cuntinente di Vietnam.Sti merchenzie sò temporaneamente detenuti è investigati da i dogani di Haiphong, Ho Chi Minh, Pingyang, tongnai è altri lochi.


Tempu di Postu: Apr-13-2020
Chat in ligna WhatsApp!